lördag 12 juni 2010

Specialpris på burfläktar


Just nu har jag en massa burfläktar på lager. När jag var på Hurttas openhouse så demade dom dessa burfläktar och de verkade jätte bra. Jag trodde att jag beställde två stycken, en till Stella och en till en kompis. Det visade sig att det var två kartonger jag köpt. Hoppsan. Därför säljer jag ut dessa till specialpriset 163 kr, ordinarie pris 199 kr. Det är jätte bra fläktar som drivs på batteri och fungerar i buren i bilen, eller på tävlingar och utställningar. Har man en riktigt varm hund så kan man också ställa den vid hundens sovplats. Fläkten är tystgående, liten och smidig. Ett riktigt bra köp till sommaren tycker jag.

1 kommentar:

  1. Hej undrar om det finns några kvar att beställa? hittar dem inte på hemsidan/webshopen
    Mvh
    Petra

    SvaraRadera