onsdag 21 april 2010

Kom och köp-det går att betala

Äntligen kan man betala på www.ekipage.nu. Man kan få faktura på sitt köp för 0 kr. Är inte det en bra deal så säg? Frånvaron av kunder kan jag därmed inte längre skylla på frånvaron av betalningsalternativ. Jag kanske inte ska börja oroa mig än. Jag har ju faktiskt sagt att officiell öppningsdag är den 1 maj. Så den 2 maj kan jag börja oroa mig om inget har hänt. Ja det ska bli spännande att se vart detta leder. I värsta fall hittar ni mig på Kiviks marknad i augusti...

I övrigt ska jag och Stella på första agilityträningen i kväll. Regnet öser ner, jag har ont i halsen och känner mig inte på något sätt i topform. Vi får väl se om jag kommer i väg. Jag har ju sett fram emot kursen så länge så det vore väldigt trist att missa första lektionen. Dessutom har jag ju varit så stolt att vi klarade antagningsprovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar